Friday, April 1, 2011

Peralatan Baruku


Malam ni aku nak tunjuk mesin penimbang digital yang telah lame dibeli tapi baru aje dipakai.Sblm ni hanya disimpan baik punye didalam kotak.Sebenarnye dah lame penimbang ni aku beli tapi mase tu tak lah rajin macam sekarang ni aku dah pandai menulis blog.

Sebenarnye nak cite sikit sblm ni aku guna yang manual saje yang kita panggil mesin timbang tu tapi suatu hari mesin tu telah dipinjamkan kpd seorg jiran yang langsung menjadi hartenye.Biarlah aku anggap tu sbg sedekah ajelah......Tulah dah pinjam tak retilah pulak nak pulangkan balik dan itulah manusia.

Mesin digital paling senang nak digunakan dan lebih tepat bacaannye.Lagipun ianye cepat dan senang untuk dijage.Kalau dikedai macam2 bentuk dan harge jadi kawan2 bolehlah survey harga sblm belinye.Aku beli ni dengan harga RM 130 dalam 3 tahun yang sudah.Sekarang tak tahulah pulak berape...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...