Saturday, April 16, 2011

Mee bandung segera


Kuah mee bandung ni dah lame dalam peti ais menunggu hari yang sesuai untuk dimasak. Rempah ni aku kirim kepada staffku yang pulang kekampung di Johor .Sebenarnye aku pernah N3 satu blog dah lame dah........tapi dah tak ingat blog yang mane satu....... menggunakan produk yang same macam aku masak hari ni .

Memang sedap bolehlah tahan tapi pada masakan ni aku tak menggunakan air daging sbb tak ade hanya menggunakan udang sahaja ,itu pun sedap cukup rasenye ....,1 pak rempah mee bandung ni untuk 7 orang tapi aku pakai separuh sahaja untuk makan 3 orang sahaje.Care nak buat ambik aje resepinye dibelakang pek rempah ni.Kalau sesiape nak cube boleh dibeli dekat pasaraya-2 besar spt Mydin.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...