Thursday, October 25, 2012

MEE GORENG SARAPAN PAGI AJE.........


As salam semua,besok kita akan menyambut Hari Raya Aidil Adha.Seronokkkkk...........kan. Malam ni di kawasan runah As akan bertakbir dari kerumah-rumah bagi memeriahkan Hari raya kali ni.Dua tiga tahun yang lepas kami rajin juga meraikan sebegini tapi lately ni sibuk sangat dengan masing 2 punya kerja jadi kurang ambik port . .Nanti As akan masukkan N3 bergambar yang akan berlaku pada malamnya.

Malamnya kami akan membawa makan serba sedikit (potluck)juadah hari raya dari rumah masing-masing untuk makan selepas bertakbir.Sebenarnya sekali -sekala seronok jugakan.Dari pagi lagi As  dah bangun nak pegi kepasar borong untuk membeli ikan konon-kononnya nak masak Nasi Dagang pada esoknya.......... sebagai juadah dipagi raya.Ok tak ?sbb tak balik raya ke Terengganu jadi buat makana ala-ala berada di Terengganu.Ok nanti kita tengok apa yang brlaku esok jadi ke tak ya?????????

 Dan pada esoknya pula kami akan mengadakan makan-makan menyambut hari raya selepas sembahyang sunat hari raya.Bagi mereka yang berpuasa pada hari ini akan mendapat pahala yang berlipat kali ganda hendaknya.Amiiiiiiiiiiiiiiiin........Rasanya kalau resepi mee goreng tak adelah yang spesiall semua tahu kan.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...